×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تحقق وعده ها نتیجه استمرار مدیریت شهری در اهواز است

شاید در روزهای اول آغاز به کار پروژه پل چند سطحی شهید کجباف ، شهروندان اهوازی با تجربه ای که پروژه های مشابه مانند مترو اهواز داشتند، در خوشبینانه ترین حالت، بهره برداری از این پروژه را ده سال آتی تصور می کردند.

چندین مرحله توقف در اجرای این پروژه، قبل از انتصاب موسی شاعری به عنوان شهرداری اهواز ، گویای این امر بود که مدیریت شهری نیاز به نگاهی نو در ساختار و بدنه خود دارد.

شاعری قاب کهنه شهرداری را با ساختاری جدید جلوه داد تا حتی کسانی که سال ها به آن سیستم کاری قدیمی و پوسیده خو گرفته بودند و با این تغییرات جدید، خود را بازنده متصور می کردند؛ اینک با مشاهده دستاوردهای متعدد و متنوع در حوزه عمران، خدمات و مدیریت شهری، نتوانند اعتراض کرده و تلاش کنند خود را سیستم کاری جدید و سودمند، تطبیق دهند.

تصور این که دستاوردهای این رویکرد نوین مدیریتی چگونه می تواند نگاه شهروندان را به شهر اهواز تغییر دهد؛ سرمایه ای است که شاعری با خود به شهرداری اهواز آورد .

اتمام پروژه تقاطع چند سطحی شهید کجباف اهواز، با روند بدون توقف از زمان روی مسند نشستن موسی شاعری نشان از رویکردی نو در شهرداری اهواز برای پروژه‌های عمرانی خواهد بود، که حیات شهر با آنها وابسته است.

تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر بزرگترین تقاطع غیر همسطح جنوب ایران است که با احداث یک و نیم کیلومتر پل سازی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال صورت گرفته است .

از ویژگی های این پروژه می توان به مختصات فیزیکی و حجم وسیع آن اشاره کرد.

شهرداری اهواز با اجرای یکی از پروژه های ماندگار و بزرگ خود در تلاش است تا وعده ای را که به مردم داده محقق کند .

پروژه ای که با تحول دربهبود عبور و مرور شهری علاوه بر حل معضل ترافیک، زیبایی خاصی به اهواز خواهد بخشید.

هرچند اثرات هر تغییر پس از مدتی فراموش خواهد شد ، اما پروژه غیر همسطح شهید کجباف برای شهروندانی که خاطرات ترافیک طولانی و سنگین میدان چهارشیر را به یاد دارند، قطعا خوشحال کننده خواهد بود.

در این میان نکته ای مجموعه مدیران شهری و شورای شهر باید به آن توجه کنند، ضرورت استمرار روند و خط مشی در مدیریت کلانشهر اهواز است چرا که در سایه همین استمرار است که با وجود بحران های متعددی همچون سیلاب ۹۸ و پاندمی کرونا، هم اکنون شاهد بهره برداری از پروژه های خدماتی و عمرانی کلانشهر اهواز هستیم.

 

منبع: پایگاه خبری پدیده جنوب، پروا آقاخانی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.