×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
دولت در “وضعیت ویژه کرونایی” کمک‌های بیشتری به خوزستان بفرستد

سید کریم حسینی با اشاره به اعلام “وضعیت ویژه کرونایی” در خوزستان از سوی وزیر کشور اظهار کرد: اقدامات و تصمیماتی که برای خوزستان اتخاذ می‌شود باید با هدف کمک به استان باشد و اعلام وضعیت ویژه کرونایی در خوزستان نیز باید در این راستا باشد.

وی با بیان اینکه خوزستان در وضعیت ویژه کرونایی امکانات بیشتری نیاز دارد، افزود: دولت و وزارتخانه‌های تابعه باید کمک‌های خود به خوزستان را افزایش دهند؛ این کمک‌ها باید در بخش‌های مراکز درمانی و تخت‌های بیمارستانی، کادر درمان خوزستان، تجهیزات ضروری مورد نیاز برای بیمارستان‌ها و واکسیناسیون اقشار آسیب‌پذیر، به سمت خوزستان روانه شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: اگر اختصاص این کمک‌ها به بخش‌های مختلف خوزستان در وضعیت ویژه کرونایی که برای خوزستان در نظر گرفته‌شده تعریف شود، خوب است و ما نیز از گذشته طالب و پیگیر آن بوده‌ایم.

حسینی با بیان اینکه باید از محدودیت‌هایی که باعث زحمت و مشکلات برای مردم می‌شوند، اجتناب کرد؛ گفت: برخی از محدودیت‌ها اجتناب‌ناپذیر هستند و حتما باید اجرایی شوند و مردم نیز قطعا این مساله را درک می‌کنند و می‌پذیرند. باید شرایطی در خوزستان حاکم شود تا شاهد افزایش مرگ و میر و آمار بستری‌ها نباشیم.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر کشور در خصوص اعلام “وضعیت ویژه کرونایی”  در خوزستان  و لزوم روانه شدن امکانات دستگاه‌ها به سمت استان خوزستان افزود: وزیر کشور مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا کشور است و صحبت‌های ایشان برای دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است. باید شاهد عمل به دستورات وزیر کشور باشیم و امکانات به سمت خوزستان روانه شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تاکنون در هیچکدام از شهرها و استان‌های کشور وضعیت ویژه نداشته‌ایم و اکنون که در خوزستان وضعیت ویژه کرونا اعلام شده است باید شاهد بسیج همه امکانات برای حفظ سلامت مردم در خوزستان باشیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.