×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
روسای اداراتی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند، برکنار می‌شوند

قاسم سلیمانی دشتکی شنبه در ستاد مدیریت کرونا استان در استانداری خوزستان اظهار داشت:  اداراتی که دستورالعمل های بهداشتی و اپلیکیشن ماسک را اجرایی نکنند در مرحله اول مسئول اداره توبیخ می شود و در  مرحله بعد به هیات تخلفات ارجاع داده می شود همچنین در مرحله سوم رییس اداره با تنبیه سه ماه انفصال از خدمت مواجه می شود.

وی افزود: ما انتظار داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی از ادارات شروع شود که در این راستا تمام ادارات باید با نصب پلاکارد در ورودی اداره مربوطه هشدارها و پروتکلها را به مراجعان یادآور شوند  و اگر این کار را انجام ندهند با آنها برخورد می کنیم.

استاندار خوزستان گفت: تمام ادارات باید با مردم همراهی کنند تا استان ما پیک بیماری را از سر بگذراند ،ما انتظار داریم پلاکاردهایی در سطح شهر نصب شود همچنین دست فروشان از سطح شهر جمع آوری شوند.

وی افزود: تمامی ادارات باید با یک سوم نیروها فعالیت کنند و اگر این موضوع رعایت نشود با آنها برخورد می کنیم. باید کمیته ای راه اندازی شود که تمامی بانک ها و ادارات را زیر نظر داشته باشیم و با متخلفین برخورد می شود.

سلیمانی دشتکی گفت: اگر بتوانیم یک هفته دیگر شرایط را مدیریت کنیم وضعیت استان بهتر می شود در غیر اینصورت ممکن است که عید نداشته باشیم. درحال حاضر هنوز ۱۱ شهر ما قرمز هستند ولی از شدت بیماری کاسته شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازار تعطیل است انتظار داریم که بانک‌ها به کسبه مهلت داده و چک های آنها را برگشت نزنند. همچنین باید به گونه ای عمل کنند که از حضور متعدد مردم در بانک ها کاسته شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار داشته و هشت شهرستان نارنجی هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.