×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اعتبارات خوزستان از سهم فروش نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش یافته است

قاسم رمضان‌پور نرگسی روز چهارشنبه از طریق ویدیو کنفراس در آیین تودیع و معارفه رییسان قدیم و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان بیان کرد: در لایحه بودجه سال آینده کشور، توجه ویژه به موضوع آب و فاضلاب خوزستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این لایحه هم‌اکنون توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است گفت: از اعضای این کمیسیون که تعدادی از آنها نیز نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی هستند خواسته می‌شود تا در تصویب ردیف‌های اعتباری لایحه بودجه سال آینده سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: مسوولان ملی که به خوزستان سفر می‌کنند اگر قول و وعده‌ای می‌خواهند بدهند ابتدا پشتوانه‌های اجرایی و عملی این وعده‌ها را بررسی کنند و سپس به بیان آن بپردازند.

خوزستان بیشترین اعتبارات استانی را دارد

رییس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این نشست ، از طریق ویدیو کنفرانس گفت:در لایحه بودجه سال آینده کشور، استان خوزستان بیشترین اعتبارات استانی تملک دارایی‌ها و عمرانی را به خود اختصاص داده است و تلاش می‌شود تا این اعتبارات در سال ۱۴۰۰ با روند متعادل و خوبی تخصیص پیدا کنند.

علیرضا نعمتی به افزایش ۸۱ هزار میلیارد ریالی اعتبارات سه درصد فروش نفت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود:استان خوزستان از این ردیف اعتباری سهم قابل توجهی را خواهد داشت که نسبت به بودجه امسال آن، با رشد بیشتری همراه است.

وی ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای خوزستان در این لایحه بودجه از رشد ۶۳ درصدی برخوردار شده که امیدواریم جبران بخشی از مشکلات پیش آمده در زمینه حقوق و مزایای کارکنان دولت گردد.

رییس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در روزهای آینده برای کل کشور تخصیص‌های جدیدی از ردیف سه درصد فروش نفت انجام خواهد شد که بخش قابل توجهی از آن مربوط به استان خوزستان است.

در این آیین حکم محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه بودجه کشور در انتصاب مهرداد نیکو به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ابلاغ شد. پیش از این امید حاجتی به مدت بیش از ۶ سال مسوولیت این سازمان را بر عهده داشت.

گفته می شود حاجتی قرار است به‌عنوان مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها منصوب شود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.