×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
تقاضای کمک برای تزریق کادر درمانی به بیمارستان‌های اهواز

دکتر فرهاد سلطانی با اشاره به کمبود نیرو در کادر درمانی بیمارستان‌های اهواز در پی شیوع گسترده کرونا در خوزستان، اظهار کرد: آمار مراجعه‌کنندگان و بیماران، بیش از ظرفیت بیمارستان‌ها است و از ظرفیت نیروی انسانی مستقر در بیمارستان‌ها بیشتر است.

وی افزود: برای تزریق نیروی بیشتر به بیمارستان‌ها و برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم، عمل‌های جراحی غیرضروری از جمله عمل‌های زیبایی و خدمات دندانپزشکی غیرضروری لغو شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: به این ترتیب، تعدادی از پرسنل که در بیمارستان‌های دیگر کار می‌کنند آزاد می‌شوند و می‌توانند به بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمات به بیماران مبتلا به کرونا کمک کنند.

سلطانی ادامه داد: به منظور جبران کمبود کادر درمانی، مکاتباتی نیز با سازمان تامین اجتماعی و نظام پرستاری انجام شده است تا به صورت داوطلبانه پرستار، بهیار و کمک بهیار در اختیار ما قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های خوزستان کاهش پیدا نکرده و همچنان بالا است و این مساله می‌تواند بر خستگی و فرسودگی پرستاران اثر منفی بگذارد و کیفیت خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک بخش خبری صحبت می‌کرد، افزود: رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم می‌تواند به کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها کمک شایانی کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.