×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
با حکم مهندس قلعه نویی مدیر عامل محترم شرکت فولاد خوزستان جناب آقای علی قبادی به سمت مدیر عامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک منصوب گردید.

صبح روز دوشنبه مورخ ۴ اسفند ماه ۹۹،مراسم تودیع آقای احمد رویایی مدیر عامل سابق و معارفه آقای علی قبادی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت چند وجهی فولاد لجستیک با حضور اعضاء محترم هیات مدیره در دفتر تهران برگزار شد .

در این مراسم آقای علی قبادی ضمن تشکر از جناب آقای مهندس قلعه نویی مدیر عامل محترم شرکت فولاد خوزستان و تشکر از آقای احمد رویایی مدیر عامل سابق اظهار داشت شرکت چند وجهی فولاد لجستیک که در گذشته نه چندان دور از ادغام دو شرکت بزرگ حمل و نقل ریلی و جاده ایی تشکیل گردید ماموریتی محوری و اساسی در تامین زنجیره ی مواد اولیه شرکت فولاد خوزستان و ارائه خدمات لجستیکی ،حمل و نقل به شرکتهای تابعه دارد که میبایست این رسالت باجدیت و اتکا به سرمایه انسانی توانمند و توسعه امکانات شرکت به خوبی ایفا گردد.

در ادامه فرمودند، از تدوین برنامه راهبردی شرکت در جهت تقویت حمل و نقل ریلی و نیز توسعه ناوگان جاده ایی شرکت و اخذ پروانه سراسری و بین الملل و ارائه خدمات حمل و نقل به سایر سازمانهای و نهادهای استانی و کشوری متقاضی خبر داد که انشالله با توکل به خدا و خودباوری و اتکا به سرمایه انسانی و امکانات موجود و تقویت آن بزودی محقق خواهد شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.