×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۲۰۵ هزار تبلت در بین دانش آموزان نیازمند استثنایی کشور توزیع شد

جواد حسینی در آیین اهدای تبلت  به  دانش آموزان نیازمند استثنایی خوزستان در مدرسه رودکی اهواز بیان کرد: تفاهم نامه اهدای یک میلیون تبلت دیگر در بین دانش آموزان نیازمند استثنایی کشور با خیران و دستگاه هایی که در این راه حمایت خواهند کرد امضا شده است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ملی دسترسی دانش آموزان به وسایل هوشمند آموزشی گفت: نبود وسایل هوشمند کمک آموزشی عدالت و کیفیت آموزشی را تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل  طرح هدایت با حمایت دولت به منظور افزایش دسترسی دانش آموزان به وسایل هوشمند آموزشی در کشورآغاز شده است که تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند در قالب این طرح است.

حسینی اظهار داشت: خوزستان با اهدای بیش از ۳۳ هزار تبلت در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار پیشتاز طرح ملی هدایت در کشور است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: ۷۰۰ تبلت به دانش آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی خوزستان با حمایت دولت و بخش خصوصی تامین شده است که گامی مهم در راستای ارتقای شاخص های کیفی آموزشی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی خوزستان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش از روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و قصد دارد در  این سفر ۲ روزه افتتاح چند طرح آموزشی و ورزشی را انجام دهد.

تا کنون ۳۳ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان تامین شده است که طبق اعلام استانداری خوزستان این تعدادتا ۴۵ هزار تبلت افزایش خواهد یافت.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.