×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
انتخابات پیش رو با محوریت قانون‌مداری و بی‌طرفی، با قدرت برگزار خواهد شد

جمال عرف در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان اظهارکرد: لازم است از زحمات آقای شریعتی تشکر کنم. او زحمتکش است و ان شاءالله در سازمان ملی استاندارد با همین انگیزه، مسیر را دنبال کند. همچنین باتوجه به این که بحث بود که استان خوزستان استاندار با تجربه و سختکوش داشته باشد، آقای سلیمانی انتخاب شد که او هم این مسئولیت را پذیرفت و راه را با قدرت دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: “مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، ” کلید واژه هایی هستند که در گفتمان حضرت آقا استخراج می شوند و در آخرین سخنرانی ایشان در ۲۲ بهمن ماه امسال نیز مقام معظم رهبری بر مشارکت باشکوه مردم تأکیدات بسیاری داشتند.

معاون سیاسی وزیر کشور عنوان کرد: در نهایت نیز فرد یا افراد کارآمد و اصلح انتخاب می شوند. ضمن این که در انتخابات گذشته هیچ یک از حوزه های ما ابطال نشد و انتخابات ما یکی از سالم ترین انتخابات بود. ضمن این که انتخابات پیش رو نیز با محوریت قانون مداری، بی طرفی و با قدرت انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: آن چیزی که برای وزارت کشور مهم است، رعایت مُر قانون است و ان شاءالله انتخابات در شان جمهوری اسلامی و با مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت بسیار خوب برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.