×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ادارات شهرستان‌های قرمز با یک سوم نیرو فعال خواهند بود

رضا نجاتی سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درحال حاضر اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، دشت آزادگان و هویزه در وضعیت قرمز، رامهرمز، شوش، امیدیه، مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

وی افزود: در شهرهای نارنجی و قرمز یک‌سوم و در شهرهای زرد دوسوم کارکنان ادارات و نیروهای ستادی شرکت‌ها در محل کار و مابقی به‌صورت نوبت‌کاری فعالیت می‌کنند که این مصوبه شامل همه ادارات بجز ادارات و سازمان‌های ضروری است.

سخنگوی ستاد بحران استان خوزستان گفت: در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک، نارنجی مشاغل گروه یک و دو، در شهرهای زرد مشاغل گروه یک و دو اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: همچنین تردد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در تمام شهرهای خوزستان ممنوع و تردد خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است که در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رضا نجاتی تصریح کرد: ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

وی بیان کرد: آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند، داده نخواهد شد.

وی اذعان کرد: این مصوبات برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم‌الاجرا است و در غیر این صورت با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.