×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شرایط خوزستان در حال بدتر شدن است / شنبه، اعلام محدودیت‌های جدید

رضا نجاتی با اشاره به قرار گرفتن چهار شهر استان در وضعیت نارنجی اظهار کرد: با توجه به این وضعیت، تنها مشاغل گروه‌های یک و ۲ می‌توانند در این شهرها فعالیت کنند و فعالیت مشاغل ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی ممنوع است.

وی افزود: تمامی شرایط و محدودیت‌های گروه نارنجی به فرمانداران ابلاغ شده است و باید بر اجرای جدی این محدودیت‌ها نظارت داشته و در این خصوص پاسخگو باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: حضور کارکنان ادارات در این شهرها نیز به صورت یک‌سوم در محیط کار و دوسوم دورکاری خواهد بود.

نجاتی گفت: تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است اما در خصوص جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و خروج خودروهای بومی از شهرهای نارنجی، روز شنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و وضعیت شهرها به سرعت در حال تغییر است و شرایط روز به روز در حال بدتر شدن است.

نجاتی بیان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که با رفع محدودیت‌ها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تدریج وضعیت شهرها تغییر پیدا کند که اکنون نیز به صورت مستمر، رنگ‌بندی شهرها در حال تغییر است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.