×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
۲۵هزار تبلت بین دانش‌آموزان محروم خوزستان در حال توزیع است

امید حاجتی با اشاره به امضای تفاهمنامه مشترک استاندار خوزستان و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تامین تبلت دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های زیرپوشش این نهاد که روز یکشنبه هفته جاری امضا شد بیان کرد:در این راستا ۲۵ هزار تبلت با استاندارد آموزشی، برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش  کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه استانداری خوزستان متعهد به تامین ۶۰ درصد از منابع مالی تهیه این تبلت‌ها است ادامه‌داد: با احتساب ارزش افزوده خرید این اقلام، مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال در این رابطه از منابع استانی اختصاص داده می‌شود.

وی افزود:۵۰ درصد از این تبلت‌ها تا پیش از پایان سال و بقیه نیز در فروردین سال آینده بین دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان توزیع خواهد شد.

حاجتی گفت: هدف از انعقاد این تفاهمنامه کمک به کیفیت آموزش مجازی فرزندان خانواده‌های زیرپوشش این نهاد حمایتی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان یکی از تبعات ناشی از شیوع کرونا را بروز چالش در فرآیندهای آموزشی بیان ‌کرد و افزود: باتوجه به برگزاری آنلاین کلاس‌های آموزشی، حمایت از خانواده‌های محروم و زیرپوشش نهادهای حمایتی ضروری بود که در این رابطه تفاهمنامه بین استانداری خوزستان و کمیته امداد امام خمینی(ره)منعقد شد.

وی گفت: همچنین تفاهمنامه مشابهی با سازمان بهزیستی در حال نهایی شدن است تا تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان استثنایی که در مدارس آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند نیز تامین شود.

در استان خوزستان ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانواده زیرپوشش کمیته امداد و ۸۶ هزار و۸۰۲ معلول زیرپوشش بهزیستی هستند.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.