×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاهش ۸۰ درصدی خرید میوه در اهواز

عبدالرضا جمالی‌پور در خصوص وضعیت بازار میوه و تره‌بار در اهواز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب عید، اکثر میوه‌های مرغوب و با کیفیت دپو می‌شوند که همین موضوع، باعث افزایش قیمت میوه به میزان ۵ تا ۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم میوه می‌شود.

وی گفت: البته به دلیل عدم استقبال همکاران ما در سال گذشته از خرید میوه‌های دپوشده در اهواز، امسال هنوز این موضوع اجرایی نشده است.

جمالی‌پور با مقایسه قیمت میوه نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته تصریح کرد: امسال قیمت‌ها سرسام‌آور افزایش پیدا کرده‌اند و همین مساله، خرید میوه از سوی مردم را تا ۸۰ درصد کاهش داده است.

وی با اشاره به قیمت‌های میوه در میادین تره‌بار اهواز گفت: پرتقال جنوبی ممتاز هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال شمال هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی خارو هر کیلوگرم ۱۶ هزار تومان، سیب قرمز هر کیلوگرم ۱۱ هزار تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم ۱۴ هزار تومان و سیب زرد نیز هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان در میادین تره‌بار اهواز به فروش می‌رسند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به گرانی اخیر خیار و وضعیت آن در بازار اهواز نیز گفت: سال‌های گذشته در این بازه زمانی، خیار تولیدشده در بندرعباس و دیگر مناطق هرمزگان به وفور در بازار وجود داشت اما امسال کاهش تولید کشاورزان و نیز گریبانگیری باغات خیار با آفت‌ها، موجب کمبود خیار شده که باعث افزایش قیمت هر کیلوگرم به ۱۱ هزار تومان در میادین تره‌بار شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.