×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۱۳۴ شرکت تعاونی در خوزستان تشکیل شد

سیدقادر احمدی در جریان افتتاح ۶ طرح تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان دزفول افزود: تشکیل این شرکت‌ها در شرایط محدودیت‌های کرونایی انجام شده و طبق برنامه ابلاغی ۱۵۰ درصد تحقق یافته است.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزارو ۹۷۶ شرکت تعاونی در استان خوزستان فعال است که در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی و مسکن فعالیت دارند.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: امسال ۱۰۰ شرکت تعاونی در بخش تعاون استان خوزستان حدود ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی افزود: اتفاق خوبی در بخش تعاون استان خوزستان در حال وقوع است، امسال  در هفته دولت، تعاون و دهه فجر بیش از ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در استان خوزستان بهره برداری شده که نشان از توجه دولت به این بخش است.

احمدی دزفول را یکی از  شهرستان‌های موفق استان خوزستان در حوزه تعاون دانست و گفت: به دنبال ایجاد مرکز نوآوری شمال خوزستان در دزفول هستیم تا با راه اندازی میز خدمت و یکپارچه کردن خدمات در بخش تعاون شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان باشیم.

وی افزود: شهرستان دزفول یکی از شهرستان‌های موفق در زمینه سبزی و صیفی است که تلاش بر این است پایانه صادراتی گل و گیاه و پایانه گمرکی در آن راه اندازی شود.

احمدی گفت: شهرستان دزفول به خوبی از اعتبارات روستایی و عشایری در ایجاد اشتغال استفاده کرده است که جای قدردانی دارد.

 

منبع: ایرنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.