×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خوزستان در وضعیت حساس کرونایی قرار دارد

رضا نجاتی بیان کرد: اگر روند فعلی شرایط کرونایی در خوزستان ادامه یابد در آینده نزدیک شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا در این استان خواهیم بود.

وی گفت: چهار شهرستان در خوزستان شامل اهواز، امیدیه، آبادان و مسجد سلیمان باز هم به وضعیت زرد کرونایی برگشته‌اند لذا مردم باید این شرایط سخت را جدی بگیرند و همچنان پروتکلها را به دقت رعایت کنند.

وی افزود: حتی  ابتلای یک نفر به کرونا در جامعه بسیار اهمیت دارد و می تواند عامل انتشار ویروس در حجم زیادی از جمعیت شود.

وی گفت: برای هر چهار وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی کرونایی شیوه نامه ها و محدودیت های خاص وجود دارد و در صورت ورود به هر وضعیت این شیوه نامه ها به فرمانداری ها ابلاغ می شود.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به طرح هایی که در استان برای کنترل این بیماری انجام گرفت افزود: به عنوان مثال با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی  و با همکاری مردم و دستگاه های مختلف موفق شدیم که آمار ابتلا در استان را بسیار کاهش دهیم اما متاسفانه با بهبود شرایط مردم بازهم نسبت به این بیماری بی تفاوت شدند و در تجمع ها و مراسم مختلف حضور یافتند و همین وضع موجب شده دوباره این بیماری در خوزستان اوج بگیرد.

طبق اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا تردد از ساعت ۲۱ شب همچنان ممنوع است و در ادارات باید تنها ۲ سوم کارمندان حضور یابند.

ساعت کاری ادارات نیز در اهواز از ۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰  و در شهرستان ها از ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ اعلام شده است.

در یک ماه اخیر وضعیت ابتلا به کرونا در استان با همکاری مردم و مسوولان در وضعیت آبی قرار گرفت اما متاسفانه شاهد صعودی شدن روند ابتلا به این بیماری در استان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در روزهای اخیر چندین بار نسبت به افزایش آمار ابتلا به کرونا استان هشدار داده است و از مردم درخواست کرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کنترل بیماری همکاری کنند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.