×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهانگیری:خوزستان قلب پیشرفت ایران است

اسحاق جهانگیری در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه آبادان، بندر امام خمینی را به عنوان شاهراه اصلی واردات و صادرات کشور معرفی کرد و افزود:  بندر استراتژیک امام خمینی(ره)  در استان خوزستان در شرایط سخت تحریم اقتصادی نقشی مهمی در تامین کالاهای اساسی مردم داشته و راهبرد اصلی برای شکست سیاست های تحریم آمریکا بوده است که از این بندر مهم بازدید خواهیم کرد.

وی میزان صادرات و واردات در ۱۰ ماهه سال جاری را قابل توجه بیان کرد و گفت: صادرات غیر نفتی کسری صادرات نفتی را جبران و ارز کالاهای اساسی را تامین کرد.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه با اشاره به سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان با بیان اینکه طرح هایی در بخش‌ صنعت و کشاورزی در استان خوزستان افتتاح می‌شود گفت: آبگرفتگیهای اخیر در ماهشهر و بندر امام خساراتی به مردم وارد کرد که دولت در نشست چهارشنبه هفته قبل  برای چهار هزار واحد خسارت دیده در این منطقه ۷۸۰ میلیارد تومان کمک بلا عوض تصویب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در نشست هفته قبل هیات دولت ۵۲۰ میلیارد تومان تسهیلات  با سود پایین برای واحدهای آسیب دیده از آبگرفتگی های امسال ماهشهر و بندر امام تصویب  و امروز ابلاغ شد.

جهانگیری گفت: همچنین مصوب شد ۳۰۰میلیارد تومان به وزارت نیرو، شهردارهای اهواز و چمران اختصاص یابد تا مشکلات فاضلاب این مناطق که در اثر آبگرفتگی های اخیر حادث شده نیز برطرف شود.

 

منبع : ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.