×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۵۳۲ طرح دهیاری‌های خوزستان در دهه فجر بهره برداری می‌شوند

فاضل عبیات اظهارداشت: این طرح‌ها با اعتباری افزون بر یکهزار و ۱۰۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اجرای ۳۵ طرح‌ حفاظتی ویژه دهیاری‌های استان خوزستان را یادآور شد و افزود: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح مبلغ ۶۶ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: مبلغ ۲۵۵ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال اعتبار نیز برای اجرای ۱۷۴ طرح در بخش اجرای جوی جدول هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ پارک و بوستان روستایی با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال ویژه ایام دهه فجر بهره برداری می‌شوند، گفت: ۱۷ زمین ورزشی نیز با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال در این ایام افتتاح خواهند شد.

عبیات بیشترین میزان اعتبار طرح‌های آماده بهره برداری دهیاری‌های خوزستان در دهه فجر امسال را مربوط به آسفالت معابر دانست و ادامه‌داد: ۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیارد ریال در این رابطه آماده افتتاح است.

وی با تاکید بر اینکه روشنایی معابر از جمله مطالبات اهالی روستاهای استان خوزستان است، اظهارداشت: ۱۸ طرح در این رابطه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۸۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان یادآورشد: ۱۶۵ طرح زیرسازی معابر در دهیاری‌های استان خوزستان اجرا شده که اعتبار اختصاص یافته برای آنها ۲۸۹ میلیارد و ۹۰۸ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه ۴۹ طرح در زمینه کفپوش‌گذاری و پیاده روسازی دهیاری‌ها اجرا شده است، افزود: به‌منظور تکمیل این بخش از طرح‌ها نیز مبلغ ۹۴ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال هزینه شد.

یکهزار و ۹۲۵ دهیاری در استان خوزستان وجود دارد که در ۲۷ شهرستان استان و ۶۵ بخش واقع شده‌اند و جمعیتی معادل یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر را زیرپوشش دارند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.