×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اقدام شهردار را به فال نیک بگیریم

اخیرا، یک فایل تقطیع شده صوتی از سخنان شهردار اهواز در یک جلسه داخلی شهرداری در فضای مجازی منتشر شده که با واکنش فوری شهردار اهواز، جلوی برخی بهره برداری های سوء گرفته شد. گرچه استفاده از اصطلاحاتی مشابه آنچه در سخنان شهردار آنهم در یک جلسه داخلی چندنفره استفاده شد در عرف رایج اجتماعی بمنزله توهین و … تلقی نمی شود و بیشتر حکایت از نوعی صمیمیت در فضای دوستانه دارد و نه حدای ناکرده اهانت به اقوام شریف و بزرگوار استان.

خوشبختانه شهردار اهواز برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و بهره برداری های سوء سیاسی، بدون فوت وقت با انتشار پیامی رعایت ادب و اخلاق را در دستور کار قرار داد و بابت سوءتفاهمات از مردم دلجویی نمود. او بجای هر گونه توجیه، بطور شفاف با مردم سخن گفت. این در حالی است که در سخنان وی قصد و تعمدی در کار نبود.

همه اینها را مقایسه کنید با برخورد دور از انتظار یک نماینده مجلس با یک سرباز وظیفه راهور که او طی روزها چند بار موضع عوض کرد و نهایتا با انتشار فیلمهای دوربین ترافیک و اعلام نظرات مقامات انتظامی، ناچار به عذرخواهی شد.

اقدام شهردار اهواز را به فال نیک می گیریم و انتظار داریم برخی سیاسیون، بجای دامن زدن به مسایلی که می تواند بین مردم اختلاف ایجاد کند، صداقت سیاسی و اخلاق اسلامی پیش کنند و این فضاها را به میدان بهره برداری های سیاسی تبدیل نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.