×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگاه های مسوول با انفعال خود موجب سرخوردگی دستگاه های فعال در مقابله با مواد مخدر نشوند

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشستی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و مدیران متولی در محل کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ با تقدیر از سپاه در راه اندازی این مرکز و ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی گفت:مدیران دستگاه ها باید توجه داشته باشند که به گونه ای عمل نشود که موجب یاس و سرخوردگی دستگاه های فعال در مقابله با مواد مخدر شود و همه در این زمینه دست در دست هم دهیم.

وی افزود:دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل امور اجتماعی استانداری از دستگاه ها پاسخگویی و عمل به وظایف را بخواهند و مشکلات و کاستی ها برطرف شود.

شریعتی اظهار داشت:هزینه هایی که در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری میشود با اثربخشی بیشتری انجام شود و در زمینه آسیب های اجتماعی اهتمام بیشتری صورت گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد:ضریب شکست ترک اعتیاد در همه دنیا بالاست و این امر جای نگرانی ندارد اما باید پیوسته و مداوم به دنبال درمان و ترک اعتیاد افراد باشیم و امر درمان اعتیاد کاری مستمر و دراز مدت است.

شریعتی تاکید کرد:سازمان آموزش فنی و حرفه ای هم برای حرفه آموزی افراد تحت درمان کمک نماید همچنین علوم پزشکی نسبت به استقرار پزشک در این مرکز اقدام نماید و شهرداری هم در خصوص آسفالت محوطه این کمپ به وعده خود عمل نماید‌.

در ادامه و پس از پایان این نشست استاندار خوزستان همراه با حاضران جلسه از بخش های مختلف این کمپ دیدن کرد.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.