×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نقش آفرینی فولاد اکسین در شکست تحریم‌ها/ تلاش برای اجرای پروژه فولاد سازی فولاد اکسین

شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر شریعتی استاندار خوزستان در این بازدید گفت: فولاد اکسین پازل گمشده زنجیره صنعت فولاد استان و کشور بوده که در ابتدا برای این منظور طراحی و به بهره برداری رسید اما سالها نقش اصلی خود را در صنعت فولاد ایفا نکرد و به حمدالله در چند سال اخیر توانست به رسالت اصلی خود دست یابد و نیاز کشور به ورق های خاص فولادی مورد نیاز صنایع نفت که در گذشته از خارج از کشور تامین میشد و موجب ارز بری از کشور بود ، حالا این نیاز را در کشور بر طرف نماید.

شریعتی در ادامه افزود : همچنین فولاد اکسین به عنوان یکی از کارخانجات بزرگ استان که نقش مهمی را در عرصه تولید و اشتغال کشور ایفا میکند با مدیریت مناسب و موثر توانست از وضعیت نگران کننده که در چند سال گذشته وجود داشت خارج شود.

استاندار خوزستان به نقش مهم فولاد اکسین در شکست تحریم ها اشاره کرد و گفت : اگر فولاد اکسین نبود شاید در شرایط بد تحریم اجرای پروژه مهم گوره به جاسک با مشکل مواجه میشد و در واقع کیفیت محصولات اکسین به موقع پاسخگوی این پروژه مهم شد.

وی در ادامه به لزوم اجرای پروژه فولادسازی این شرکت اشاره کرد و گفت : ما باید نهایت تلاش خود را بکنیم که هر چه سریعتر این پروژه اجرا شود تا ان شاالله فولاد اکسین بتواند مواد اولیه خود را خود تامین کند و به خودکفایی صنعت فولاد کشور کمک شود.

استاندار خورستان در پایان گفت: به مدیریت و کلیه کارکنان شرکت فولاد اکسین خسته نباشید میگویم و امیدوارم با همت این جوانان و متخصصان موفقیت های بیشتری در این شرکت حاصل شود.

 

منبع: ایلنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.