×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگاه قضایی خوزستان با متخلفین زمین‌خواری با قاطعیت برخورد می‌کند

حجت الاسلام صادق مرادی رییس کل دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دادگستری خوزستان از هیچ اقدامی در جهت صیانت از اراضی، منابع ملی و حفاظت از حقوق مردم در مبارزه و برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری دریغ نخواهد کرد و در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی یا اغماضی با متخلفین صورت نخواهد گرفت.

وی بر جدیت و قاطعیت دستگاه قضایی خوزستان در برخورد با متخلفین پدیده شوم زمین‌خواری تاکید کرد و افزود: یکی از دلایلی که موجب گسترش تصرف در اراضی ملی و پدیده شوم زمین‌خواری شده این است که دستگاه‌های متولی در امر پیشگیری، از ظرفیت اختیارات اولیه قانونی خود به خوبی بهره و استفاده نمی‌کنند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به محرومیت‌های استان خوزستان به ضرورت رفع مشکلات و معضلات این استان تاکید کرد و گفت: خوزستان ظرفیت فراوانی برای محرومیت‌زدایی دارد و باید همه با همکاری یکدیگر تلاش مضاعفی در رفع مشکلات و معضلات این استان در اسرع وقت داشته باشیم چراکه مردم ولایی و شهیدپرور خوزستان لایق خدمت‌رسانی و توجه بیشتری هستند.

مرادی تصریح کرد دستگاه قضایی خوزستان در راستای احقاق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع مشکلات مردم مناطق محروم استان است و هیچ عذر و کوتاهی و قصوری از مسوولین در محل مشکلات این مناطق را نمی‌پذیرد و در صورت لزوم وفق مقررات با مدیران متخلف برخورد خواهد کرد.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.