×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۷۰ روستای خوزستان در لیست بومگردی است

غلامرضا شریعتی  در حاشیه بازدید از روستای گردشگری طویبه از توابع شهرستان حمیدیه و آئین کلنگ زنی خانه بومگردی این روستا بیان کرد: این روستا با همت مردم و مسئولین در حال تبدیل شدن به یک روستای گردشگری است.

وی افزود: بیش از ۱۵ نفر تقاضای احداث خانه های بوم گردی در این روستا داشتند که اولین آن کلنگ‌زنی شد و ساخت سایر خانه ها هم در ادامه آغاز خواهد داشت.

شریعتی افزود: همه دستگاه‌ها از جمله صندوق کارآفرینی امید، اداره کار، بیناد مسکن، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل امور روستایی برای کمک به توسعه این روستا کمک نمایند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین تسهیلات کم بهره با مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر ارقام در اختیار اهالی قرار می گیرد و و بنا شد اداره کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی همکاری کنند و بنیاد مسکن در طرح هادی این روستا بازنگری کند و آن را گسترش دهد.

شریعتی بیان کرد: خوشبختانه علاقه‌مندی خوب و همت خوبی در این روستا است و با توجه به شرایط آن و نزدیکی به اهواز و فضای زیبایی که دارد خوشبختانه سرمایه‌گذاری خوبی در آن صورت گرفته و در حال انجام است و زمینه برای اینکه یک روستای بدون بیکار باشد در آن فراهم است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: تا امروز هم کارهای خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد و ما هم کمک و حمایت می‌کنیم.

شریعتی گفت:  در گذشته به بحث گردشگری روستای علوه شهرستان کارون رسیدگی شد که در حال حاضر به شرایط بسیار خوبی رسیده است و بر اساس برنامه ۷۰ روستا برای بوم گردی در نظر گرفته ایم که امیدواریم تا پایان دولت بیش از نیمی از آنها به بهره برداری برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.