×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
دستگاه های اجرایی تا پایان سال بدهی برق مصرفی خود را پرداخت کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این جلسه گفت: بیشترین مطالبات برق مصرفی را از دستگاه های اجرایی در بین شرکت های توزیع برق داریم.

دکتر علی خدری با تاکید بر این که وصول مطالبات برق کمک به انجام طرح های توسعه ای است، افزود: از شرایط و مشکلات ادارات و سازمان ها اطلاع داریم اما وظیفه ی تامین برق مستمر را بر عهده داریم ، به طوری که سال آینده هم خللی در حوزه برق استان به وجود نیاید . لذا حال که در شرایط دشواری از نظر نقدینگی به سر میبریم، انتظار داریم سازمان ها در پرداخت هزینه برق مصرفی همکاری کنند.
خدری با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق در ادارات؛ و اطلاع رسانی محدودیت مصرف گفت: این گاز باید به دست مصرف کنندگان خانگی در کشور به خصوص استانهای شمالی برسد. به همین دلیل به وضعیتی مشابه پیک تابستان در برق مواجه هستیم.

خدری، با این توضیح که مصرف برق ادارات را پایش می کنیم، تصریح کرد: متأسفانه مصرف ادارات بعد از پایان ساعات اداری تغییری نمی‌کند، به همین دلیل بر اساس مصوبه و مجوزی که توانیر و وزارت نیرو داده، اداراتی که بعد از پایان ساعات اداری، مصرفشان کاهش نمی یابد، اخطار دریافت می کنند. همچنین درخواست آغاز به کار ادارات با یک ساعت تاخیر را پیشنهاد داده ایم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه افزود: به مشترکین صنعتی و کشاورزی که در این شرایط حساس با ما همکاری داشته باشند، پاداش خوش مصرفی خواهیم داد.

ابن مقام مسئول تاکید کرد: همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها، فرمانداران، ائمه جمعه، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بسیج ادارات در خصوص اطلاع رسانی نیز بسیار مهم است.

بدهی برق مصرفی پرداخت شود

در پایان این جلسه، استاندار خوزستان ساعت شروع به کار ادارات را به خاطر کمک به صنعت برق از ساعت هشت و نیم اعلام کرد و گفت: برای همکاری با صنعت برق آماده ایم.
دکتر غلامرضا شریعتی، با تاکید بر لزوم کاهش مصرف انرژی برق و گاز از سوی ادارات و سازمان های استان، اظهار کرد: شرکت های توزیع برق می توانند در صورت عدم رعایت کاهش مصرف، و البته عدم پرداخت هزینه برق مصرفی، برق آن دستگاه را قطع کنند.

شریعتی گفت: همه رسانه ها، دستگاه ها و سازمان ها و نهادها با شرکت‌های توزیع برق همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه روزانه ۹۰۰ میلیون متر مکعب گاز تولید می‌شود، گفت: انرژی گاز ارزان است و ما هم به یک مصرف کننده بزرگ تبدیل شده ایم، بنابراین رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند تا الگوی مصرف را اصلاح کنند.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی بدهی برق مصرفی خود را تا پایان سال پرداخت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.