×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۳۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در اهواز تامین شد

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز،در آیین اهدای البسه ورزشی به ۱۵۰ تیم فوتبال محلات اهواز گفت:بحث ورزش به عنوان سلامت و رشد و شکوفایی جوانان یکی از دغدغه های مسوولان اهواز و استان بوده است.

وی افزود:تلاش ما بر این بوده که تا حد امکان شرایط ورزش را بویژه در مناطق کم برخوردار فراهم نماییم تا جوانان ما با سلامتی بیشتر در آینده استان نقش آفرین باشند.
استاندار خوزستان اظهار داشت:سعی ما بر این بوده است که اعتبارات بخش ورزش را علی رغم همه تنگناهایی که در سطح کشور وجود داشته است تامین نماییم و هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی تلاش کنیم چرخه ورزش از حرکت باز نایستد و گسترده تر به حرکت خود ادامه دهد.

استاندار خوزستان ادامه داد:خوشبختانه در ساخت زمین های ورزشی همت شده است و سالن هایی افتتاح شده یا در آستانه بهره برداری است.

شریعتی تصریح کرد:در جلسه ای حدود دو ماه پیش تصمیم گرفتیم بیش از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی احداث نماییم که اعتبار آن ۳۰ میلیارد تومان است و خوشبختانه این اعتبار تامین شده و مناقصه آن نیز برگزار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد:امیدواریم این کار هر چه سریع تر در مناطق کم برخوردار و روستایی به انجام برسد و ما به تدریج بتوانیم شرایط عدالت محورانه ای در بخش ورزش فراهم نماییم.

استاندار خوزستان عنوان کرد:البته شهرداری و شورای شهر اهواز نیز بر توسعه زمین های ورزشی همت دارد و همراهی و هماهنگی میان شهرداری ها و ادارات ورزش و جوانان باید بیش از پیش تقویت شود.

شریعتی بیان کرد:انشاالله که هم در ورزش همگانی و هم در ورزش قهرمانی در همه رشته ها آنچه که مورد انتظار ورزشکاران عزیز است به انجام برسانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.