×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اولین پردیس سینمایی خوزستان به زودی افتتاح می‌شود

«محمد شهبازگهروئی» در دیدار با مدیر مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز خوزستان و بازدید از روند بازسازی سینما اکسین و بهمن اهواز اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود اولین پردیس سینمایی استان خوزستان تا عید نوروز ۱۴۰۰ افتتاح شود.

رئیس حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: سینماهای حوزه هنری باید به مرکز فرهنگ‌سازی و پاتوق هنرمندان و هنردوستان و محلی برای نمایش، نقد و بررسی آثار هنری تبدیل شوند.

وی افزود: با توجه به کمبود محل تمرین و اجرای تئاتر، گالری‌ها، نمایشگاه‌های هنری و … در اهواز، تصمیم به احداث سالن‌های هنری و چند منظوره با ظرفیت و امکانات بالا گرفته شد.

شهباز با بیان اینکه در بازسازی سینما اکسین اهواز علاوه بر سالن اصلی سینما، چهار سالن جدید دیگر نیز اضافه شده اضافه کرد: این سالن‌ها جهت رفاه حال مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به سلیقه‌های مختلف در آن واحد به این سینماها اضافه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جدیدی که ویروس منحوس کرونا ایجاد کرده باید با همکاری هنرمندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم شاهد رونق دوباره سینماهای استان باشیم.

«میلاد تفت‌آشیان» نیز بر تعاملات بیشتر مؤسسه بهمن سبز خوزستان با حوزه هنری استان تاکید کرد و ادامه داد: باید بتوانیم با کمک هم به هنر، فرهنگ و سینمای استان کمک کنیم که در این راستا نقش رسانه بسیار اثرگذار است.

مدیر مؤسسه تبلیغاتی بهمن سبز در خوزستان با بیان اینکه باید شاهد اتفاقات هنری و رویدادهای فرهنگی در سینماها باشیم یاد آور شد: این جلسه نویدبخش یک همدلی خوب و قوی و رو به جلو میان مؤسسه بهمن سبز و حوزه هنری است و قطعا این همکاری باعث شکوفایی هر چه بیشتر این دو نهاد فرهنگی می‌شود.

لازم به ذکر است، حوزه هنری خوزستان با مدیریت موسسه تبلیغاتی بهمن سبز خوزستان تعدادی سینمای فعال در شهرهای اهواز (سینما اکسین و بهمن)، آبادان (سینما آزادی) و خرمشهر (سینما نخل) دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.