×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۶۵۰ پروژه ورزشی در خوزستان اجرایی می‌شوند

افشین حیدر اظهار کرد: طی هماهنگی که با وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت، در چند روز آینده تفاهم‌نامه مشترکی بین وزارت ورزش و جوانان، استانداری خوزستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای اجرای چندین پروژه ورزشی منعقد خواهد شد؛ در این تفاهم‌نامه به صورت مشترک، ۵۰ سالن چندمنظوره، ۶۰۰ زمین چمن مصنوعی و تعدادی سالن تمرین در استان خوزستان احداث خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مساعدت وزیر ورزش و جوانان، پروژه‌های بالای ۸۰ درصد استان خوزستان مانند ورزشگاه مجدیان دزفول و چندین مکان ورزشی دیگر تکمیل خواهند شد. به هر حال باتوجه به جنگ تحمیلی هشت ساله و این‌که بعد از آن نیز بازسازی اماکن ورزشی در اولویت نبودند، کمبود اماکن ورزشی در برخی نقاط استان مشهود است که اجرای این پروژه‌ها در روند ورزش استان تاثیر خوبی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه نیز بیان کرد: همچنین مجمع انتخاب روسای هیات‌های شنا، کشتی و چند هیات دیگر در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. بنا داریم انتخابات در اختیار اعضای مجمع باشد، ضمن این‌که این اعضا بر اساس آیین‌نامه از فعال‌ترین و بهترین‌های هر حوزه با نظر رئیس فدراسیون که رئیس مجمع است، انتخاب خواهند شد. بعد نیز همه افرادی که برای هیات‌ها کاندیدا شده‌اند، با رایزنی می‌توانند نسبت به جمع‌آوری آرا اقدام کنند.

 

منبع : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.