×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
ابتلای نیمی از رانندگان اتوبوس‌های شهری اهواز به کرونا

کوروش سبزعلی با اشاره به فعالیت سازمان اتوبوسرانی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر اتوبوسرانی اهواز با حدود صددرصد ظرفیت در حال فعالیت است.

وی افزود: شهروندان اهوازی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بهتر از گذشته رعایت می‌کنند اما متاسفانه حدود ۲۵ درصد شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی ندارند. البته این عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی خطوط بیشتر است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: شهروندان باید هنگام سوار شدن به اتوبوس، حتما از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری فیزیکی را نیز طبق جانمایی مشخص‌شده، رعایت کنند.

سبزعلی با بیان اینکه گاهی مسافران بیش از ظرفیت سوار اتوبوس می‌شوند، گفت: از همشهریان می‌خواهیم زمانی که ظرفیت اتوبوس گنجایش قانونی مسافر را ندارد، به هیچ عنوان سوار اتوبوس نشوند.

وی با تاکید بر لزوم ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان در زمان حضور در اتوبوس‌ها، گفت: به منظور پیشگیری از گسترش بیماری، باید دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: از زمان شیوع کروناویروس تاکنون ۵۰ درصد رانندگان اتوبوس‌های اهواز به کرونا مبتلا شده‌اند اما خوشبختانه مورد فوت نداشته‌ایم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.