×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر

ه گزارش خبرنگار خبر فوری ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که هم اکنون در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز خوزستان در اهواز در حال برگزاری است با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در سال ۴۲ شاه گمان می کرد با تبعید امام، دیگر نامی از ایشان در کشور نخواهد بود. رساله های عملیه امام راحل را در سطح کشور جمع آوری کردند.هر فردی نامی از امام می برد با شدت و حدت با او برخورد می کردند.اما در نهایت اراده خداوند حاکم شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه اهواز گفت:واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته برای  نسل حاضر قابل احصا نیست نسل های بعدی باید به این مهم بپردازند.مقام معظم رهبری فرموده اند باید به دنبال تشکیل دولت جوان ،  انقلابی و جهادی رفت. دولتی که دغدغه ، درد ، معیشت و فرهنگ مردم را داشته باشد.مشکلات مردم را برطرف کند. این انقلاب اسلامی مقدمه ای برای تشکیل  و استقرار حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان (عج) است.تا زمانی که مردم در صحنه نباشند این اتفاق نمی افتد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت:مقام معظم رهبری فرمودند دولت که در آینده تشکیل می شود باید اسلامی باشد.  اگرمقام معظم رهبری این جمله را به زبان نیاورده بودند من جرات اظهار آن را نداشتم. این دولت،دولت اسلامی نیست، نیست دیگر!. به هنگام اذان چه تعداد از مسئولان نماز اول وقت می خوانند؟ پروازها ، حرکت قطارها و اتوبوس ها با وقت نماز تلاقی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: باید رفتار مسئولان با عدالت باشد. اگر این رفتارها شکل گیرد دولت اسلامی شکل می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.