×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بانک‌های خوزستان در پرداخت تسهیلات کرونا سخت‌گیر بوده‌اند

غلامرضا شریعتی در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ششمین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خوزستان با اشاره به بررسی پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی فعال در استان، اظهار کرد: پروژه‌ها مصوب شده‌اند و باید تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: به علت تغییر قیمت‌ها، روند اجرای برخی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با کندی مواجه شده است و بنا است تصمیمات لازم جهت فعال شدن این پروژه‌ها اتخاذ شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قرار است پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند با حمایت‌هایی که از اجرای آن‌ها می‌شود و حل مشکلات‌شان، در وقت مقرر به بهره‌برداری برسند.

شریعتی با اشاره به طرح اعطای تسهیلات کرونا گفت: گله‌مندی‌هایی از بانک‌های استان خوزستان وجود دارد که در پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب‌دیده، سخت‌گیرانه عمل‌ کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد بانک‌ها، سهم استان خوزستان در پرداخت تسهیلات کرونا پایین است اما بانک‌ها نیز می‌گویند که متقاضی مراجعه نمی‌کند؛ از این رو باید این موضوع توسط یک کمیته تخصصی بررسی و راستی‌آزمایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: روند کار در پرداخت تسهیلات روستایی و اعتبارات روستایی خوب است و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط عملکرد خوبی دارند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.