×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو و تجهیزات آتش‌نشانی در اهواز

استاندار خوزستان شامگاه یکشنبه در مراسم رونمایی از این خودروها در اهواز با بیان اینکه تجهیز سازمان آتش نشانی به تجهیزات پیشرفته موجب افزایش استانداردهای زندگی خواهد شد گفت: توزیع سیستم های امدادی در نقاط مختلف شهر باعث می شود تا سرعت امدادرسانی و نجات جان حادثه دیدگان بیشتر شود.

غلامرضا شریعتی همچنین با اشاره به نیاز آتش نشانی اهواز به نردبان بلند افزود:قرار بود این نردبان امسال خریداری شود که به دلیل نوسان نرخ ارز امکان خرید آن وجود نداشت اما تلاش می شود بودجه خرید نردبان بلند که مورد نیاز آتش نشانی است سال آینده تامین شود.

در ادامه این مراسم شهردار اهواز گفت: سازمان آتش نشانی اهواز از نظر تجهیزاتی در محرومیت بسر می برد که با تلاش و همکاری استانداری خوزستان و شهرداری اهواز ۸۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جدید سازمان آتش نشانی اهواز هزینه شد.

موسی شاعری با بیان اینکه لباس ضد حریق آتش نشانان اهواز از سال ۸۹ خریداری نشده بود افزود: با اعتبار تامین شده اکنون بیش از نیاز آتش نشانی اهواز لباس ضد حریق خریداری شد.

شهردار اهواز در ادامه با انتقاد از اینکه سهمی از درآمد نفت به خوزستان پرداخت نمی شود اظهار داشت: هزینه ها و خسارت ناشی از صنایع صرفا نباید به خوزستان تحمیل شود بلکه باید سهمی از درآمدهای آن ها نیز به این استان تخصیص یابد.

شاعری ادامه داد: درآمد شهرداری اهواز در سال ۹۷ بالغ بر ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بودکه پیش بینی می کنیم در سال ۱۴۰۰ به رقم ۳۵ هزار میلیارد ریال افزایش یابد اما برای انجام و توسعه پروژه های عمرانی اهواز نیاز است درآمد شهرداری به رقم ۸۰ هزار میلیارد ریال برسد.

وی گفت: صنایع در خوزستان نقش توسعه ای ندارند این در حالی است که بیشترین سود و درآمد را از این استان می برند.

در اهواز ۱۵ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که با توجه به جمعیت اهواز این تعداد باید به ۲۵ ایستگاه افزایش یابد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.