×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
بیمارستان بستان ظرفیت تبدیل به یک مرکز توریسم درمانی را دارد

قاسم جان بابایی روز شنبه در سفر یک روزه خود به خوزستان به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر مسئولان استانی از پروژه های درمانی زیر مجموعه این دانشگاه بازدید کرد.

معاون وزارت بهداشت و درمان افزود: با توجه به نزدیکی بستان به کشور عراق از جمله شهرهای العماره و کوت، بیمارستان طریق القدس می تواند به عنوان اولین بیمارستان توریست درمانی در شهرستان دشت آزادگان محسوب شود و فرصت مناسبی برای اشتغال زایی در شهر بستان به شمار رود.

وی طی بازدید از بیمارستان جدید الاحداث امام رضا (ع) در شهر بیدروبه الوار گرمسیری، بررسی مراحل ساخت بیمارستان جدید شهرستان شوش، بخش های مختلف بیمارستان ۶۴ تختخوابی طریق القدس بستان و بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد بر روند اجرای پروژهای درمانی و تکمیل مراحل ساخت و بهره برداری آنها تاکید کرد.

بازدید از پروژه های درمانی شهرستان های اندیمشک، شوش، سوسنگرد و رامهرمز از مهمترین برنامه های سفر معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان بود.

در ادامه این سفر یک روزه، معاون درمان وزارت بهداشت به همراه نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های رامشیر و رامهرمز از مراکز درمانی و پروژه های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه انتخابی بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

گفتنی است بیمارستان بخش الوار گرمسیری با مساحت سه هزار مترمربع زیربنا، ۴٠٠ مترمربع ساختمان های جنبی و ۱۵ هزار مترمربع محوطه دارای ٣٢ تخت و شامل بخش های آزمایشگاه، درمانگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن و … در حال احداث است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.