×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
دستگاه قضا خوزستان با جدیت پیگیر رفع موانع تامین مایحتاج مردم است

رئیس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جلسه بررسی وضعیت بازار از نظر مایحتاج ضروری اظهار کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج مردم است و همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی در رفع این مشکلات خواهد داشت.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده اصناف متخلف در زمینه توزیع کالا و مواد غذایی در استان افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم متاسفانه اخیراً در تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم اختلالی بوجود آمده و به قشر متوسط و ضعیف مردم فشار آورده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: دستگاه قضایی خوزستان جهت تحقق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم است و باید تدابیر و راهکار‌های مناسبی برای رفع موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در اسرع وقت صورت بگیرد و دستگاه‌ها وظیفه دارند در این زمینه همکار‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت دادگستری استان به منظور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای حل مشکلات تامین کالا‌های اساسی و ضروری مردم می‌باشد و به دنبال راهکار اساسی و مناسبی برای رفع این موانع و مشکلات هستیم.

صادق مرادی تصریح کرد: با افرادی که در این زمینه سهل انگاری یا ترک فعل داشتند بدون مماشات برخورد جدی و قاطعی خواهد شد .

وی با اشاره به  برگزاری جلسات هفتگی برای رسیدگی  به تخلفات  تامین کالاهای اساسی  در استان  گفت: در این جلسات تصمیمات و تدابیر لازم و اثر بخشی در این خصوص گرفته می‌شود تا عملاً این پیگیری‌ها و تصمیمات در سفره مردم نمایان شود.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.