×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تلاش برای توافق با کارخانجات برای تخصیص سهمیه ویژه روغن به خوزستان

عبدالرحمان ناصریان در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: در صورتی که راهداری در حمل روغن خوراکی از بندر امام (ره) به یکسری کارخانه‌های تولید روغن در استان های دیگر با سازمان صمت خوزستان همکاری کند می توانیم سهمیه ویژه ای روغن خوراکی از این کارخانجات برای خوزستان دریافت کنیم.

۸۰ کامیون حمل و نقل روزانه روغن خام از خوزستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خوزستان در ادامه این نشست گفت: روزانه ۸۰ کامیون برای جابه جایی و حمل روغن خاک خوراک کارخانجات تولید روغن خوراکی از بندر امام (ره) در درون استان وخارج از استان فعالیت می کنند.

فواد غزیعلی ادامه داد: در ۶ ماه گذشته وقفه ای در حمل روغن از بندر امام (ره) داشتیم که با تلاشی که صورت گرفت و افزایش ناوگان حمل و نقل این مشکل را برطرف کردیم.

وی گفت: اداره کل راهداری خوزستان این آمادگی را دارد که در صورت اعلام سازمان صمت استان در تامین مواد اولیه کارخانجات مورد نظر تولید روغن خوراکی ناوگان حمل و نقل را تامین کند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان همچنین دراین نشست گفت: اقدام شرکت های پخش در صورتی که کالاهای خود را به عمده فروشان عرضه کنند به عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

ناصریان گفت:کالاهایی که شرکت های پخش در اختیار دارند صرفا نباید به عمده فروشان عرضه شود و باید در بین تمامی خرده فروشان و در سطح بازار نیز عرضه شود.

وی گفت: اگر این کار صورت بگیرد کالا راحت تر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و با کمبود یا گرانی برخی کالاها مواجه نخواهیم شد.

ناصریان افزود: متاسفانه بخش خصوصی در کنار خدماتی که از دولت دریافت می کند همکاری برای رفاه حال مردم ندارد و از عملکرد بخش خصوصی گله مند هستیم.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت ادامه داد: متاسفانه بخش خصوصی هیچ همکاری در تامین و توزیع کالای اساسی در سطح بازار استان ندارد.

ناصریان ادامه داد: بنکداران در کالایی که سازمان صمت به آن ها تحویل می دهد خوب عمل می کنند اما در جذب کالای بیشتر برای خوزستان از سایر استان ها عملکرد بسیار ضعیفی دارند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.