×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف بیش از ۲۰۹ کیلوگرم موادمخدر در استان خورستان

سردار”سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال دو محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در یکی از شهرهای جنوبی استان،یک دستگاه تریلر حامل موادمخدرصنعتی که از کشورهای شرقی وارد استان شده بود را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردارصالحی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که از کشورهای شرقی وارد شده، کشف کردند.

رئیس پلیس استان خوزستان افزود: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه باموادمخدربا اقدامات خاص پلیسی ۲دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ وپژوپارس حامل موادمخدرراشناسایی ومتوقف کردند.

سردار صالحی درادامه افزود: دربازرسی ازخودروهای توقیفی ۵۳ کیلو ۵۰۰ گرم موادمخدرازنوع تریاک که به طرزماهرانه‌ای درخودروجاسازی شده بود،کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در عملیات های مذکور در مجموع مقدار ۲۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف و در این ارتباط ۵ قاچاقچی دستگیر شده، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.