×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
سردار سلیمانی در مقابل حوادث سخت، سر فرود نمی‌آورد

سردار حسن شاهوارپور در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که امروز (۱۳ دی‌ماه) از سوی سپاه ناحیه بسیج امام علی(ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: به این مرد بزرگ، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس مدیون هستیم؛ این شهدا بودند که جنگیدند، حماسه آفریدند و ایثارگری کردند تا ما نفس بکشیم و آسایش و امنیت داشته باشیم.

وی افزود: برای پاسداشت و بزرگداشت این مرد بزرگ و انسان‌های وارسته، باید با کمال ادب و احترام سر تعظیم فرود بیاوریم. ایران اسلامی به چنین مردانی افتخار می‌کند؛ مردانی که دنیا را به تعجب واداشته‌اند. دنیا در تعجب است که این انسان چگونه پرورش یافته و در چه مکتبی آموزش دیده است که سال‌های طولانی بدون تنعم مادی، تنها برای ادای تکلیف در انتظار شهادت بود.

شاهوارپور گفت: شهید سردار سلیمانی سال‌های زیادی در نبرد با شیطانیان و مستکبران و آن‌هایی که در کشتن انسان‌ها ابایی ندارند و لذت می‌برند، مبارزه کرد و در مقابل آن‌ها ایستاد. حاج قاسم مانند سد آهنین در دفاع از ولایت و دین و مردم، شب و روز نمی‌شناخت و باید یاد او گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: سردار سلیمانی در چه مکتبی پرورش پیدا کرد؟ همه باید قدر مکتب امام(ره) را بدانیم. حتی اگر تنها دستاورد مکتب امام(ره) پرورش مردانی مانند سردار سلیمانی باشد، با افتخار بگوییم که این راه، راه عزت، شرف، مردانگی و آزادگی است و باید قدر مکتب امام(ره) را بدانیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما در ۴۱ سال گذشته همواره در حال توطئه بوده و هستند. سردار سلیمانی در سخت‌ترین حوادث، مرد میدان این جبهه نبرد بود. زمانی که جنگ شروع شد جزو اولین داوطلبانی بود که در جبهه سوسنگرد در کنار مردم مرزنشین حضور پیدا کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حاج قاسم به اطاعت از امام(ره) و دفاع از شرف، حیثیت و استقلال کشور، محکم و استوار ایستاد و بارها در این جبهه سخت تا دم شهادت پیش رفت اما یکی از خصوصیت‌های بارز این مرد، شکست‌ناپذیری بود.

وی بیان کرد: اگر امروز می‌خواهیم از مکتب سردار سلیمانی درس بگیریم باید بدانیم که او در مقابل حوادث سخت سر فرود نمی‌آورد.

در ادامه سید امیر میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه بسیج امام علی(ع) اهواز نیز اظهار کرد: بسیجیان آمده‌اند با آرمان‌های امام(ره) و شهدا میثاق ببندند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب، آرمان و میثاق ما مکتب سردار سلیمانی است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.