×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگیری ۱۱۳ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان

سردار سید محمد صالحی، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، اظهار کرد: این طرح  به‌ مدت یک هفته و با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ سارقان و دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی درسطح استان خوزستان به اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح گسترده ۷ باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو عادی و به عنف منهدم و تعداد ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف استان دستگیر و ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی شده و ۲۱۳ خرده فروش دستگیر و یک باند قاچاق مواد مخدر منهدم و۶ باب منزل پلمب شد.

صالحی بیان کرد: در ادامه این طرح پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۱۳ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را دستگیر و ازمخفیگاه متهمان ۱۲۶  قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲  هزارو۵۰ عدد انواع فشنگ کشف کردند.

وی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال استان منهدم و۳۰ قبضه سلاح کلت کمری از آنان کشف و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو، ۲ قاچاقچی سلاح را در این ارتباط دستگیرکردند.

صالحی با بیان اینکه متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، افزود: پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.