×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
خوزستان کمترین فوتی‌ کرونا را در کشور به خود اختصاص داد

غلامرضا شریعتی روز شنبه درحاشیه نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوزستان کاملا در وضعیت زرد کرونا قرار دارد بیان کرد شرایط فعلی استان ناشی از زحمات کادر درمانی، توجه مردم و همکاری همگانی است.

وی با تقدیر از کادر درمانی و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان به خاطر تلاش در مبارزه با کرونا افزود:تشخیص زود هنگام، شروع مراقبت‌ به موقع و انجام اقدام درمانی مناسب روی بیماران بستری و وقت کافی قرار دادن برای بیماران از جمله مواردی است که در کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان تاثیر به سزایی داشته است‌.
استاندار خوزستان ادامه داد: در ۲ تا سه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان مجدد رشد جزیی داشته لذا تقاضا داریم مردم به شدت بر مراقبت پیشگیرانه توجه لازم را داشته باشند تا روند ابتلا و بستری نزولی باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون خوزستان در یک شرایط باثباتی قرار دارد گفت: باید خطر کرونا را حس ، و به مردم حساسیت لازم را گوشزد کنیم تا روند بیماری صعودی نشود.
شریعتی توصیح داد: مردم فکر نکنند بیماری تمام شده است باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد و شرایط بهبود یابد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.