×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شیوه نامه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد

براساس مصوبه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان وضعیت فعالیت مدارس در هفته جاری به شرح ذیل می‌باشد:

همه شهرهای خوزستان در شرایط زرد هستند و بر همین اساس:
مناطق زرد شهری؛ آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری و در بستر شاد از روز یکشنبه ۹۹/۱۰/۱۴ تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

همچنین حضور کادر اجرایی مدارس در مدارس مناطق زرد بر اساس دستورالعمل الزامی است. و همکاران آموزشی به صورت غیرحضوری آموزش در بستر شاد را راهبری می کنند.

مناطق زرد روستایی و عشایری و کم برخوردار:

آموزش در این مناطق که عمدتا کم جمعیت هستند و دانش آموزان این مناطق دسترسی به فضای مجازی بر بستر شاد ندارند با رعایت پروتکل های بهداشتی و نوبت بندی حضوری می باشد.

شایان ذکر است که حضور همکاران آموزشی و کادر اجرایی مدارس در این مناطق که وضعیت زرد دارند الزامی می باشد.

شیوه نامه برگزاری آزمون های پایانی دی ماه

آزمون های نهایی دی ماه پایه دوازدهم؛ طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش آزمون های نهایی دی ماه پایه دوازدهم در مناطق نارنجی و زرد به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سایر مقاطع و پایه ها
براساس دستور العمل مصوب وزارتی؛ تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری آزمون های پایانی مقاطع درسی به جز  پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد با نظر شورای مدرسه می باشد. بر همین اساس مدیران مناطق می بایست پس از اخذ نظر شورای مدرسه و با هماهنگی فرماندار شهرستان خود به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه و هماهنگی نهایی با ستاد امتحانات نسبت به تصمیم گیری در خصوص شیوه برگزاری ارزشیابی پایانی اقدام کنند.

براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان ارزشیابی توصیفی عملکردی پایه اول و دوم ابتدایی در دو درس ریاضی و فارسی صرفا در مناطق زرد به صورت حضوری و با مجوز شورای مدرسه و تاییدیه ستاد کرونای شهرستان (فرمانداری ها) و  رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بر اساس رعایت الگوی نوبت بندی و تا سقف حداکثر ۱۰ نفر در هر نوبت ارزشیابی برگزار خواهد شد.

مدیران مدارس دوره ابتدایی مناطق زرد می بایست ضمن نظارت بر روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین راه اندازی پایگاه های سلامت در محل مدارس؛ در راستای برگزاری هر چه بهتر ارزشیابی توصیفی عملکردی پایه اول و دوم ابتدایی گام بردارند.

 

منبع: فارس

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.