×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
تبدیل بیمارستان طالقانی قدیم اهواز به بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست با رئیس جمعیت هلال احمر که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در بحران‌های متخلف همراه ما و همیشه در خط مقدم بوده‌اند که جای تشکر دارد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اهدای برخی مراکز به جمعیت هلال احمر در خوزستان، افزود: مقرر شد در زمینه راه‌اندازی ورزشگاه، استخر و مرکز دی‌کلینیک با جمعیت هلال احمر همکاری شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در قالب تهاتر، بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم اهواز که متعلق به هلال احمر است، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار می‌گیرد و به یک بیمارستان فوق تخصصی چشم‌پزشکی تبدیل می‌شود.

شریعتی ادامه داد: همچنین مقرر شد استانداری خوزستان در زمینه اختصاص زمین به منظور احداث اردوگاه ملی کمک کند تا بخشی از تجمعات جوانان این جمعیت در این اردوگاه انجام شود. با توجه به خدمات جمعیت هلال احمر و نیازی که اقلیم خوزستان به خدمات این جمعیت دارد، نقش جمعیت را پررنگ‌تر و و حضور این جمعیت را بیش از پیش کنیم.

در ادامه کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر نیز اظهار کرد: هدف از این سفر، بازدید از برخی اماکن و همچنین دیدار با مقامات استانی است. با توجه به صحبت‌های مطرح‌شده با استاندار خوزستان و بازدیدهای محیطی، امیدواریم نتایج این سفر در افزایش شرایط امدادی و بهداشتی مثمر ثمر باشد.

وی افزود: با توجه به امکانات خوب جمعیت هلال احمر و امکاناتی که به این امر اختصاص داده خواهد شد، امیدواریم بتوانیم از امکانات خوزستان در سطح ملی استفاده کنیم.

همتی گفت: بحث خرید خودرو و اختصاص خودرو به خوزستان و همچنین اختصاص بخشی از امکانات امدادی به خوزستان از دیگر اهداف این سفر است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.