×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عملیات نور پردازی پل شهید دقایقی (پل سوم) اهواز آغاز شد

نادر بیت سیاح، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: با توجه به  پل های متعدد موجود بر روی رودخانه کارون و تردد و سفر های شهری شرق به غرب اهواز و بالعکس که همه روزه در جریان است، بر این اساس این سازه ها جزیی از بافت و هویت شهری تلقی می گردند لذا تزئین و نورپردازی این سازه های مهم از بعد منظر شهری مورد توجه مردم و شهروندان بوده و هست و به عنوان یک امر و مطالبه عمومی در نظر گرفته میشود علاوه براین با توجه به ماههای آخر سال جاری و وضعیت و محدودیتهای ناشی از بیماری کرونا سعی بر این است که  فعالیتها و پروژه ها به نحوی در شهر انجام پذیرد تا کمی شرایط روحی و ذهنی همشهریان و شهروندان عزیز از بعد زیبایی و نمای بصری شهر تامین گردد.

بیت سیاح عنوان کرد: پیرو دستور شهردار محترم  اهواز در خصوص تسریع در روند پروژه ها و راه اندازی پروژه های جدید زیباسازی، برای اولین بار اجرای عملیات نورپردازی پل شهید دقایقی(پل سوم) بر روی رودخانه کارون توسط نیروهای فنی این سازمان آغاز شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی گفت: در نورپردازی پل سوم چراغ خطی (وال واشر) از نوع LED که مصرف انرژی کمی دارند استفاده می شود.

وی در پایان افزود:امید است که کارهای آینده سازمان زیباسازی شهرداری اهواز رضایت بخش عموم باشد در ضمن نهایت صرفه و صلاح در خصوص این برنامه ها لحاظ و سعی بر صرفه جویی در منابع داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.