×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
برگزاری مراسم در شهرستان‌های خوزستان با مجوز فرماندار امکان پذیر است

ولی‌الله حیاتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان اظهار داشت: فرمانداران باید از تمامی متولیان برگزاری هر مراسم و  اجتماعی پیش از شروع برنامه تعهد نامه کتبی دریافت کنند تا در صورت رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی متولی آن برنامه به مرجع قضایی معرفی شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که همچنان در شرایط کرونایی به سر می‌بریم اگر برخورد و نظارت درستی صورت نپذیرد با چالش جدی رو به رو می‌شویم.

معاون امنیتی انتظامی  استانداری خوزستان ادامه داد: امیدواریم با همین توان، همدلی و همکاری مضاعفی که همه بخش‌ها با مدیریت استاندار دارند بتوانیم بر بیماری فائق بیاییم تا با چالشی رو به رو نشویم.

وی گفت: مردم شریف استان در  ایام منتهی به شب یلدا پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کردند، دورهمی انجام ندادند و در این زمینه اهتمام ویژه ای در کنار زحمات کادر درمان، سپاه پاسداران، بسیج، هلال احمرو…از خود نشان دادند تا استان در وضعیت با ثباتی قرار گیرد.

حیاتی ادامه داد:  وضعیت فعلی نباید به گونه‌ای باشد که غافل شویم و با بی‌توجهی به اقدامات لازم و ساده انگاری به شرایط قبل برگردیم بلکه ما در هر شرایطی باید آماده باشیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم  تا با چالش جدی مواجه نشویم.

وی درخصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح استان بیان کرد: این طرح با قدرت و قوت در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح  تاکنون موجب شده تا در کاهش و مدیریت بیماری کرونا توفیق حاصل شود از این رو از تمامی فرمانداران سطح استان انتظار می‌رود از همه ظرفیت‌ها برای  پشتیبانی از طرح استفاده و همه ارگان‌های نیز از آن حمایت کنند.

شهرستانهای اهواز در حال حاضر از لحاظ ابتلا به بیماری کووید ۱۹ نارنجی  و مابقی شهرستانها زرد هستند.

استاندار خوزستان نیز هفته پیش اعلام کرد که وضعیت مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان تک رقمی شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.