×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
بازگشت بیمارستان رازی اهواز به چرخه عادی پس از ۱۰ ماه مبارزه با کرونا

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا و در پی مشارکت مردم در زمینه رعایت مراقبت‌های بهداشتی، تدابیر اتخاذشده و اعمال محدودیت‌ها، روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان ادامه دارد.

وی افزود: بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان اصلی مراقبت از بیماران کووید – ۱۹، اکنون با یک‌ششم ظرفیت در اختیار بیماران کرونا است بنابراین به علت کاهش چشمگیر بیماران بستری در این بیمارستان و با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت این بیمارستان در دو فاز ادامه خواهد داشت.

ابول‌نژادیان بیان کرد: یک فاز محدود و ایزوله برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و بخش جداشده به منظور بستری و درمانگاهی که شامل بخش‌های زنان و زایمان، نوزادان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و مسمومیت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پرسنل این دو بخش نیز جدا شده‌اند و از پرسنل قسمت سبز بیمارستان قبل از حضور در این بخش تست PCR گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با این تصمیم، بار مراجعات و تراکم ناشی از تعطیلی بخش‌های تخصصی این بیمارستان که به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده بود نیز رفع خواهد شد.

ابول‌نژادیان بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت که در این بیمارستان به عنوان سنگر اصلی مبارزه با کرونا، ۱۰ ماه با فداکاری و ایثار از جان هم‌استانی‌ها دفاع کردند، از مردم عزیز استدعا داریم با توجه به شکننده بودن وضعیت فعلی، با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه رخداد یک پیک دیگر و هدررفت تلاش و زحمات ماه‌های اخیر را ندهند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.