×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برق‌رسانی به ۴۰ روستای خوزستان تا پایان سال

علی خدری با تشریح برنامه‌های پویش “الف ب ایران” اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های این پویش، کار برق‌رسانی به ۴۰ روستا در دستور کار قرار دارد که تا پایان سال به صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی با بیان این که این برنامه در چهار هفته در هر ماه اجرا می‌شود، افزود: در هفته سوم و چهارم آذرماه به روستاهایی از شهرهای هویزه و گتوند و اندیکا با جمعیت ۲۸ خانوار برق‌رسانی انجام شد.

خدری تصریح کرد: پنج روستا با جمعیت ۱۹ خانوار نیز در شهرهای اندیمشک، سردشت دزفول و مسجدسلیمان در دی‌ماه برق‌رسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: برق‌رسانی به ۱۰ روستا نیز در چهار هفته بهمن ماه در دستور کار شرکت توزیع است که شامل چهار روستا در اندیکا، یک روستا در مسجدسلیمان، یک روستا در اندیمشک و دو روستا در لالی است و در این روستاها مجموعا ۱۰۲ خانوار در این مناطق سکونت دارند.

خدری با بیان این که ۳۰۰ خانوار در ۲۲ روستا نیز در اسفندماه امسال برق رسانی می‌شوند، گفت: هشت روستا در ایذه، دو روستا در دزفول، شش روستا در اندیکا، سه روستا در لالی و سه روستا در اندیمشک در این برنامه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: به طور کلی ۴۰ روستا با تعداد ۴۴۷ خانوار و با اعتبار ۳۶۵ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال با پویش” الف ب ایران” تا پایان سال جاری در خوزستان برق‌دار می‌شوند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.