×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیش‌بینی بهره‌برداری از ۳۰۰ کلاس درس در فاز اول تخریب مدارس سنگی خوزستان

علی قربانی امروز (۵ دی) در آیین کلنگ زنی سه مدرسه در شهرستان ایذه، اظهار کرد: امروز به منظور کلنگ زنی سه مدرسه در شهرستان ایذه حضور پیدا کردیم. این مدارس با مشارکت خیرین احداث می شوند. اولین پروژه یک مدرسه شش‌کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان است. همچنین یک مدرسه دیگر کلنگ زنی و جایگزین مدرسه سنگی خواهد شد.

وی افزود: در بخش محروم سوسن شهرستان ایذه نیز یک مدرسه سنگی با مشارکت خیرین تخریب و با مدرسه ای ایمن جایگزین خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان با اشاره به آخرین اقدامات این سازمان در برچیدن مدارس سنگی، تصریح کرد: بیشترین تعداد مدارس استان در شهرستان ایذه است اما خوشبختانه عملیات اجرایی احداث ۸۰ کلاس استاندارد آغاز شده که جایگزین کلاس های سنگی خواهند شد. از این تعداد بیش از ۴۵ کلاس درس در شهرستان ایذه است و امیدواریم در فاز اول تخریب و احداث مدارس سنگی، بیش از ۳۰۰ کلاس درس تا مهر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدرسه شش‌کلاسه در مرکز ایذه با زیربنای ۵۰۰ متر مربع، در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد. همچنین عملیات اجرایی احداث دو مدرسه سه‌کلاسه در روستای سرآب بخش سوسن و روستای گلدوزخ ۲ ایذه، با زیربنای ۱۴۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ ریال آغاز شد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.