×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استاندار خوزستان: گسترش مکتب شهدا مسیر موفقیت کشور را هموار می کند

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در کنگره شهدای مدافع حرم خوزستان در بهشت شهدای اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت های اصلی ما به شمار می رود ضمن اینکه ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: گسترش مکتب شهدا برای دفاع از ارزش های انقلاب و حفظ منافع ملی از ضرورت های جامعه است که باید در تمامی عرصه ها به آن توجه ویژه شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: انتقال آرمان های شهدا به نسل جوان نیز از دیگر مسئولیت های مهم برای دفاع از ارزش های انقلاب مقابل توطئه های دشمنان است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حافظان امنیت این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند و این رشادت ها و ایثارگری ها ستودنی و تداوم این مسیر از تکالیف مهم ما است.

شریعتی بیان کرد: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور از دلبستگی های خود گذشتند که تداوم راه این شهدای والا مقام از وظایف اصلی ما است.

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم استان خوزستان روز پنجشنبه با حضور جمعی از فرماندهان  لشکری ، مسئولان استان و خانواده شهدا در بهشت شهدای اهواز برگزار شد.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.