×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استاندار خوزستان: کشتی به گل نشسته گروه ملی فولاد ایران به حرکت درآمد

غلامرضا شریعتی اظهار داشت: صنایع گروه ملی فولاد ایران قدیمی‌ترین شرکت فولادی ایران است که در دهه اخیر با مشکلاتی مواجه شد و با همت بانک ملی و مدیریت جدید به تدریج این کشتی به گل نشسته به حرکت درآمد.

وی هدف از این بازدید را بررسی روند چند ماه اخیر این شرکت دانست و افزود: اقداماتی برای افزایش سرمایه این شرکت صورت گرفت و بناست تسهیلاتی نیز به شرکت ارائه شود که بتواند به قدرت بیشتری در مسیر خود حرکت کند.

شریعتی با اشاره به مشکلات کارگری اخیر این شرکت بیان کرد:خوشبختانه مشکلات کارگران این شرکت رفع شده و حقوق آنها به موقع پرداخت می شود.

استاندار خوزستان در خصوص وضعیت استخدام شرکت گروه ملی صنایع ایران گفت: این شرکت فعلا  ظرفیت استخدام ندارد و نمی توان آن را با افزایش نیرو متورم کرد اما به تدریج و با ظرفیت سازی و متناسب با تولید استخدام نیز در آن انجام می شود گر چه در سال جاری حدود۱۵۰ نفر از طریق آزمون در این شرکت  استخدام شدند.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۳۴۲ به عنوان نخستین کارخانه نورد فولاد کشور در اهواز تأسیس شد و در سال ۱۳۸۸ با هدف خصوصی سازی به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه امیر منصور آریا واگذار شد ولی با کشف اختلاس ۳۰ هزار میلیارد ریالی و ارتباط آن با ۲ بانک بزرگ کشور در سال ۱۳۹۰ مدیریت آن به طور موقت در اختیار دادگستری قرار گرفت و در نهایت در اسفند ۱۳۹۵ به بانک ملی واگذار شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.