×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
گروه ملی فولاد ایران در صورت صلاح‌دید، استخدام نیرو خواهد داشت

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کارخانه گروه ملی فولاد ایران که سه‌شنبه شب (۲ دی‌ماه) در اهواز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای بررسی روند فعالیت کارخانه گروه ملی فولاد ایران در چندماه اخیر که با مدیریت جدید فعالیت کرده است، از این کارخانه بازدید کردیم.

وی افزود: بازدید امروز به منظور بررسی اقداماتی بود که برای افزایش سرمایه این کارخانه و تسهیلات مورد نیاز آن برای فعالیت با ظرفیت بیشتر انجام شده است و رفع موانع و مشکلات تولید این کارخانه نیز در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با تصمیم‌گیری‌هایی که انجام خواهد شد، کمک می‌کنیم مشکلات کارخانه گروه ملی فولاد ایران رفع شوند و این کارخانه بتواند با سرعت بیشتر و روان‌تر به فعالیت خود ادامه دهد.

شریعتی عنوان کرد: مشکلات کارگری این مجموعه از طریق کمیسیون‌های کارگری پیگیری و بررسی می‌شوند و خوشبختانه پرداخت‌های حقوق کارگران به روز است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: گروه ملی فولاد ایران متناسب با تولید و در صورت صلاح‌دید استخدام نیرو خواهد داشت. این شرکت متناسب با ظرفیت‌سازی‌های انجام‌شده در آن، نیرو جذب می‌کند؛ نباید با جذب نیرو کاری کرد که این شرکت متورم شود. اخیرا ۱۵۰ نیرو در یک پروسه تعریف‌شده، جذب شرکت شده‌اند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.