×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
۳۵ تیم راهداری در طرح زمستانه استان خوزستان حضور دارند

غلامعباس بهرامی‌نیا دوشنبه در حاشیه «مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای» اظهار داشت : طرح مشترک زمستانی با همکاری دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای هر ساله از یکم دیماه تا ۲۰ فروردین برگزار می شود.

وی ادامه داد : در این طرح همه دستگاه‌ها از جمله اورژانس ، هلال احمر ، پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مشارکت می کنند تا در مواقع ضروری به رانندگان و مسافران جاده‌ای خدمات رسانی کنند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه مجموعه سه هزار دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در طرح زمستانی آماده باش هستند ، افزود :  ۳۵ راهدارخانه به تعداد ۳۰۰ نفر راهدار و ۱۵۵ دستگاه ماشین آلات مجهز در این طرح مشارکت می کنند .

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد :  مانور طرح زمستانی خدمات جاده ای ، توان عملیاتی دستگاه‌های مربوطه را  نشان می دهد که با شدت بارش‌هایی که معمولا در این فصل وجود دارد بتوانند بهترین خدمات جاده ای را ارائه دهند تا محور مسدودی را در شبکه راه‌های استان در این فصل نداشته باشیم .

افزایش ۵۰ دستگاه خودرو به ناوگان پلیس راه در خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : امسال برای تقویت تیم عملیات پلیس راه تعداد ۵۰ دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی پلیس اضافه شده که به همین نسبت تعداد تیم‌های گشت پلیس افزایش پیدا کرده است .

سرهنگ رضا دولتشاهی  افزود : همه ساله با شروع فصل زمستان «مانور طرح زمستانی خدمات جاده ای » اجرا می شود تا نشان دهیم همه دستگاه‌هایی که در ایمنی ترافیک جاده‌ای دخیل هستند همکاری و هماهنگی کامل را برای خدمت رسانی در جاده‌های استان دارند .

وی ادامه داد : استان خوزستان به دلیل گرمسیر بودن طرح زمستانی خاص و سختی ندارد  ولی با توجه به اینکه محورهای شمالی استان برفگیری می باشد این طرح بیشتر در این مناطق شکل می گیرد .

سرهنگ دولتشاهی خاطرنشان کرد :  به رانندگان و مسافران توصیه می شود در این ایام از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند ، چنانچه به ضرورت قصد سفر دارند نکات ایمنی را رعایت کنند و قبل از حرکت از آخرین وضعیت راه های استان مطلع و  امکانات لازم ایمنی را همراه خود داشته باشند .

«مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای»  به مناسبت هفته حمل و نقل دوشنبه یکم دی ماه ۱۳۹۹ در محل پلیس راه اهواز – اندیمشک برگزار شد.

«مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای» با همکاری دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای هر ساله از یکم دیماه تا ۲۰ فروردین در جاده های استان برگزار می‌شود .

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.