×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بازی در زمین پایتخت نشینان!

در روزهای اخیر و پس از یادداشت کوتاه شهردار اهواز خطاب به رئیس جمهور که خواهان توجه ملی برای رفع مشکلات اهواز شده بود، برخی افراد و جریانات باز هم بجای طرح مطالبات بحق مردم استان در عرصه ملی و پیگیری برای جذب اعتبارات ویژه جهت ایجاد شبکه آبهای سطحی، مدیریت شهری اهواز را آماج حملات خود قرار داده اند.

در حالیکه همگان می دانند ایجاد شبکه آبهای سطحی و رفع قطعی مشکل آب گرفتگی ها در اهواز نیازمند اعتباری بالای ده هزار میلیاردتومان است که قطعا تامین چنین اعتباری از عهده شهرداری اهواز خارج است و ضرورت دارد دولت و مجلس، تدبیری اساسی برای رفع این مشکل بیندیشند، مشخص نیست چرا برخی افراد بجای آنکه خواسته های مردم اهواز را در سطح ملی دنبال کنند شهردار اهواز را مورد هجمه قرار می دهند؟ گویی آنکه همه این مشکلات در دوره کنونی ایجاد شده و پیشتر خبری از آب گرفتگی ها نبوده است.

گرچه میزان بارش دوسال پارباران اخیر قابل مقایسه با سالهای خشکسالیِ پیش از آن نیست اما اقداماتی که مدیریت شهری اهواز در همین دوره کوتاه انجام داده بخوبی نشان می دهد شهرداری همه ظرفیت خود را برای کاهش آلام و مصائب مردم در زمان بارندگیها بکار گرفته و حالا ضرورت دارد همه متولیان امر، مسئولان و نمایندگان، دست در دست هم، در کنار مدیریت شهری، مطالبات مردم را در سطح ملی فریاد بزنند و کمک کنند هماهنطور که برای رفع مشکل فاضلاب، اعتباری صدمیلیون یورویی از صندوق توسعه ملی اختصاص داده شد، برای شبکه آبهای سطحی نیز اعتبارات ملی در نظر گرفته شود، و گرنه هجمه رفع تکلیفی به شهردار و مدیرست شهری اهواز چه تبعاتی جز توپ زدن در زمین پایتخت نشینان خواهد داشت؟ پایتخت نشینانی که علاقمندند اعتبارات در جاهای دیگر هزینه شوند!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.