×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پرداخت پاداش به مشترکان همکار در کاهش مصرف پیک بار خوزستان

کیومرث زمانی اظهار کرد: ۱۶ مشترک برق منطقه‌ای خوزستان در برنامه‌های پاسخگویی بار تابستان ۱۳۹۹ که منجر به عبور موفقیت‌آمیز از پیک بار تابستان گرم و طاقت‌فرسا شده بود، همکاری داشته‌اند که به ۱۳ مشترک صنعتی پاداش همکاری بر اساس دستورالعمل‌ها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه میزان پاداش همکاری پرداخت شده به مشترکان این شرکت نسبت به سال قبل ۵۰۰ درصد رشد داشته است، افزود: به مشترکان خوزستانی که در کاهش مصرف برق در پیک بار تابستان ۹۹ کردند، ۳۹۳ میلیارد ریال پاداش پرداخت شد.

زمانی عنوان کرد: برای برخی از این مشترکان پاداش پرداخت شده به نحوی بوده که علاوه بر تسویه کامل مبالغ صورتحساب برق مصرفی دوره مهرماه مشترک، مابقی پاداش در دوره‌های بعدی اعمال می‌شود.

مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: بر این اساس برخی از مشترکان همکار در نیمه دوم سال، چندین ماه با هزینه رایگان برق مصرفی، تولید محصول خواهند کرد.

زمانی عنوان کرد: مشترکانی که در سال جاری حاضر به امضای توافق نامه همکاری در پیک بار سال ۹۹ شده بودند نسبت به سال قبل از آن، از نظر تعداد ۱۰۰ درصد و از نظر دیماند ۱۶۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: برای تابستان ۱۴۰۰ نیز از این مشترکان و سایر مشترکان شرکت تقاضا می‌شود که همکاری لازم را جهت کاهش بار مصرفی خود به منظور عبور موفقیت‌آمیز از پیک بار داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.