×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
چرا در روزهای کرونایی بانک‌ها شلوغ هستند؟

رضا طاهری اظهار کرد: در شرایطی که شاهد شیوع کرونا هستیم، مردم با حضور در بانک‌ها احتمال ابتلای خود و کارمندان بانک به این ویروس را افزایش می‌دهند و این مساله در حالی است که می‌توان بسیاری از کارهای بانکی را در خانه انجام داد.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی برای انجام کارهای بانکی نیازی به حضور در بانک نیست، افزود: بیش از ۸۵ درصد از خدمات بانکی را می‌توان به کمک نرم‌افزارها و درگاه‌های بانکی انجام داد و تنها در موارد بسیار خاص شاید نیاز به حضور در بانک‌ها باشد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان تصریح کرد: در وضعیت فعلی که با اعمال دوره‌ای شیفت‌بندی، کارمندان کمتر به ادارات مراجعه می‌کنند؛ شاهد افزایش حضور مردم در بانک‌ها هستیم؛ مردم باید در این زمینه تجدید نظر کنند و کارهای بانکی خود را یا به صورت اینترنتی انجام دهند و یا به بعد از بهبود شرایط واگذار کنند.

طاهری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان، موارد بسیاری از ابتلای کارمندان بانک‌ها به کرونا و حتی فوت ناشی از کرونا را شاهد بوده و هستیم و انتظار داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار ابتلای مردم و همچنین کارمندان بانک‌ها به این ویروس باشیم.

وی افزود: اقداماتی از جمله افتتاح حساب، نقل و انتقال پول، دریافت صورتحساب و بسیاری از امکانات پرمصرف دیگر، توسط نرم‌افزارهای بانکی قابل استفاده است و در شرایطی که شاهد شیوع کرونا هستیم استفاده از این نرم‌افزارهای بانکی می‌تواند باعث کاهش جمعیت حاضر در بانک‌ها شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.